• 3 měsíce
  • kompletní diagnostika
  • individuální tréninky
  • masáže
  • výživový management

3. MĚSÍČNÍ PROGRAM ZMĚNY ŽIVOTNÍHO STYLU

 

Pokud chcete hubnout, je potřeba změnit to "NĚCO", čím jste docílili vyšší hmotnosti.

Hmotnost těla ovlivňují 3 zásadní věci.

  • 1
    Výživa
    To co jíme naprosto mění to jací jsme. Každá potravina, která prochází naším tělem nám může přinést pozitivní efekt či nám uškodit.
  • 2
    Pohyb
    Tělo je vytvořeno k pohybu. Pokud ale většinou sedíme, přepravujeme se autem či autobusem, tělo chřadne. Rozhýbání těla správným způsobem má velký ozdravný efekt.
  • 3
    Regenerace
    Tělo pracuje hlavně ve 2 modech- aktivita a pasivita.Napětí a práce, uvolnění a relaxace. Dnešní uspěchaný životní styl nás ovšem nenechává odpočinou a tak přirozené regenerační procesy těla se utlumují. Důsledkem bývají nemoci a psychické vyčerpání.

Funkční trénink

 

Nejdůležitější je zvolit správný typ pohybu, intenzitu, frekvenci a trvání.

Na základě podrobné diagnostiky vašeho těla je pak možné trénink připravit dle těchto důležitých kritérií.

  • typ pohybu: důležitá je kombinace aerobního a silového cvičení
  • intenzita: naprosto zásadní. Pokud je intenzita vysoká (cvičení příliš náročné), tělo se vyčerpává, může dojít ke zraněním, prodlužuje se regenerace. Nízká intenzita zase nevede k viditelným výsledkům.
  • frekvence: optimální je pohyb ob den
  • trvání: po 20. minutě tréninku dochází ke změnám na úrovni metabolismu a tím navyšování kondice a následné redukce hmotnosti

Výživový management

 

Jíst málo a zdravé potraviny k hubnutí nestačí.

Jezte hlavně to, co máte rádi, protože pak nemáte problém tuto stravu jíst do konce života.

Výživový management je vzdělávací systém, ve kterém vás vše potřebné naučím. Pak už budete jasně vědět co, kdy a proč jíst. Základem pochopení výživy jsou tyto témata:

  • množství energie: největší výživový paradox: pokud jíte málo, tělo přesto přibírá tuk stejně tak jako když jíte přespříliš. Na základě diagnostiky a cílů programu množství energie jednoznačně určíme.
  • rozložení energie během dne: jak celkovou energii rozložit do celého dne je zásadní při redukci hmotnosti
  • živiny: cukry, bílkoviny, tuky. Víte kde je najdete? Co v těle dělají a k čemu je potřebujeme? 

Regenerace

 

Lidské tělo má úžasné samo léčící mechanismy. My jsme je akorát zapomněli používat.

Regenerace těla spojená s psychickým uvolněním by mělo být nedílnou součástí našeho života.

  • klasická regenerační masáž:  
  • lymfatická masáž
  • Shiatsu masáž
  • thajský pasivní strečink
  • alternativní směry